🔴 بالاخره بعد از چند هفته‌ی پرماجرا بین ایلان ماسک و هیئت مدیره توییتر، دقایقی قبل اعلام شد که توییتر به طور کامل در اختیار ایلان ماسک قرار می‌گیرد.

🔻آقای ماسک حدود ده روز پیش که پیشنهاد خرید توئیتر را مطرح کرد گفت که این شبکه اجتماعی باید از حالت شرکت سهامی عام درآید و به یک پلتفرم واقعی آزادی بیان بدل شود.

🔻ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد جهان محسوب می‌شود، حدود ۱۰ روز قبل پیشنهاد خرید توییتر با پرداخت حدود 45 میلیارد دلار را مطرح کرد و گفت این رقم پیشنهاد نهایی اوست. در نهایت هم با توجه به بیانیه‌ی منتشر شده، هیئت مدیره توییتر همین مبلغ را پذیرفته است.

🔻در بیانیه‌ی ایلان ماسک آمده: «آزادی بیان بستر یک دموکراسی کارآمد است و توییتر میدان شهر دیجیتالی است که در آن موضوعات حیاتی برای آینده بشریت مورد بحث قرار می‌گیرد. من قصد دارم توییتر را با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید، متن‌باز کردن الگوریتم‌ها برای افزایش اعتماد، شکست دادن بات‌های اسپم و احراز هویت تمام کاربران بهبود ببخشم.»

🔻هنوز مشخص نیست که توییتر در دوران زمامداری ایلان ماسک با چه تغییراتی روبرو می‌شود ولی با توجه به شخصیتی که او دارد، بدون شک در آینده‌ی نزدیک شاهد عملی شدن تغییرات زیادی در این شبکه‌ اجتماعی مهم خواهیم بود.