TASIAMAG

رفتن به صفحه اصلی تاسیامگ

بـــــروز زنــــدگی کــــنـیــم


۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

آیفون 14 در کشور هند هم تولید می شود.

🔴 خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد اپل با هدف کاهش وابستگی به کارخونه‌های چینی، به زودی تولید آیفون ۱۴ رو در هند هم شروع میکنه.
🔻البته هنوز هم بخش زیادی از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۴ در کارخونه‌های چینی ساخته میشن، ولی بعد از پایان تولید فاز اول در یک بازه زمانی ۶ تا ۹ ماهه، گوشی‌های ساخت هند اپل هم وارد بازار میشن.
🔻اپل از تصمیمات دولت چین در روابط اقتصادیش با آمریکا نگرانه و احساس میکنه قرنطینه‌های متوالی شهرهای صنعتی چین روی زنجیره تامین آیفون‌ها تاثیر منفی میذاره. به همین دلیل قصد داره توان تولیدش در هند رو افزایش بده تا به زودی دیگه به چین وابسته نباشه.

۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هزینه تعمیر اپل واچ الترا گران تر از خرید اپل واچ سری 8 است.

 
🔴 اپل‌واچ الترا که با قیمت ۸۰۰ دلار به تازگی معرفی شده همینطوری هم به اندازه کافی گرون هست، اما حالا مشخص‌ شده اگه اتفاقی هم براش بیفته، هزینه تعمیر عجیبی هم داره.
اپل تو بخش پشتیبانی وب‌سایتش قیمت تقریبی تعمیر اپل‌واچ الترا رو چیزی در حدود ۵۰۰ دلار اعلام کرده! (البته به جز تعویض باتری). نکته جالب اینجاست که اپل‌واچ سری ۸ قیمتش ۴۰۰ دلاره، یعنی تعمیر اپل‌واچ الترا ۱۰۰ دلار گرون‌تر از خرید یه اپل‌واچ سری ۸ نو براتون هزینه داره.
۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تقلب کردن در FIFA 23 سخت تر می شود.

🔴 کمپانی EA اعلام کرد با انتشار فیفا ۲۳، از یه سیستم ضد تقلب در سطح Kernel استفاده میکنه که باعث میشه تقلب کردن تو این بازی بسیار سخت‌تر از گذشته و تقریبا غیرممکن باشه.
🔻مدیرای EA اعتقاد دارن جلوگیری از تقلب تو بازی‌های رقابتی مثل فوتبال برای دلسرد نشدن گیمرها ضروریه. یکی از اعتراض‌های همیشگی کاربران، مخصوصا الان که فیفا ۲۳ امکان اجرا به صورت Cross-Play رو هم داره اینه که گیمرهای کنسول‌ها مجبورن با افرادی که روی PC تقلب میکنن بازی کنن و اینطوری امتیازات زیادی از دست میدن. اما این روش ضدتقلب جدید قراره چنین مشکلاتی رو حل کنه. احتمالا به زودی میشه چنین سیستمی رو روی بازی‌های رقابتی دیگه مثل Apex Legends‌ هم دید،‌ اما EA گفته از روش‌های متفاوتی برای جلوگیری از تقلب تو هر بازی استفاده میکنه.

 

۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تولید کنندگان ریلز بزودی میتوانند از اینستاگرام درآمدزایی کنند.

🔴 ظاهرا اینستاگرام داره روی یه قابلیت جدید کار میکنه که به تولیدکنندگان محتوا اجازه میده از طریق این کار برای خودشون درآمدزایی کنن. این قابلیت که فعلا اسمش Gifts گذاشته شده در حال حاضر تو مرحله‌‌های بررسی اولیه قرار داره و فقط مخصوص کاربرهاییه که ویدیوهای ریلز میسازن. نکته مهم دیگه اینکه برخلاف سیستم درآمدزایی یوتیویب، اینستاگرام مستقیما به کاربرها پول پرداخت نمیکنه و با قابلیت Gifts، خود مخاطب‌ها میتونن در صورت تمایل به تولیدکنندگان محتوا مبلغ دلخواهی پرداخت کنن.

۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

موزیک جدید ستین به نام زن برای مهسا امینی

 

متن آهنگ زن از ستین

---

بخون از این غمی که تو این چشا میبینی
پُرم از این قیل و قال روزگاری که میگذره همش
تو سختی و گذشت چی موند برام از اون روزا که رفت و بر نگشت
بخون از خطوطی که رو این صورت جوون من از قصه ای میگه
که هنوز به هیچکسی تو دنیا وقت نشد بگم
این منم منم که با هر نگاه سرد مردم زخم شده تنم
آره این منم یه زن پوست و استخون و تن
عمری حسرت چه ها که موند به من
منم اون نگاه سرد حتی از یه رهگذر
قضاوت شده یه عمر به چشم بد
آره این منم یه زن
این منم یه زن
بیا ببین چی گذشت به من ببین ببین
منم همون همونی که درد تو کشید
ولی نذاشت که یه بار تو زندگیت ببینی ترسیو که عمرمو برید
دیگه گذشت اون روزای ساده پر کشید
موی سرم هر روز دارن میشن سفید
بدون یه زن تو سکوتش حرفایی بوده که هیچکسی تو خوابشم ندید
آره این منم یه زن پوست و استخون و تن
عمری حسرت چه ها که موند به من
منم اون نگاه سرد حتی از یه رهگذر
قضاوت شده یه عمر به چشم بد
آره این منم یه زن
این منم یه زن

 

دانلود موزیک زن از ستین

دانلود با کیفیت 128

----

دانلود با کیفیت 320

۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ایلان ماسک برای ارایٔه اینترنت ماهواره ای برای ایران از دولت آمریکا تقاضای معافیت از تحریم ها را دارد.

 

♨️ایلان ماسک در توییتی مدعی شده بود که با ارایٔه خدمات استارلینک در قطب جنوب، حالا این سرویس در تمام قاره‌ها فعال است. زیر همین توییت کاربری از ایلان ماسک پرسیده که آیا از نظر فنی امکان ارایٔه خدمات استارلینک به کاربران ایرانی وجود دارد یا خیر. مدیرعامل اسپیس ایکس در پاسخ به این سوال گفته استارلینک خواستار معافیت از تحریم‌ها خواهد شد:

«استارلینک در این زمینه خواستار معافیت از تحریم‌ها علیه ایران خواهد شد.»

🔹با این حال حتی اگر استارلینک موفق به دریافت معافیت از تحریم‌ها شود، باید نیاز به دریافت مجوز، هزینه خرید تجهیزات و همچنین هزینه خود سرویس‌ها را هم برای دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس مدنظر قرار دهیم. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این شرکت می‌خواهد اینترنت استارلینک را به صورت مستقیم برای کاربران گوشی‌های هوشمند هم ارایٔه کند.📡🛰

 

۲۹ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۲۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Fixed Menu