معرفی تاسیامگ

داستان ما از یک تولد با شکوه شروع میشه از یک تولد باشکوه که سرآغاز یک خانواده است که این خانواده تشکیلی از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا است البته که این تمام ماجرا ما نیست، خیلی بخواهیم دقیق تر به این خانواده نگاه کنیم تشکیل از چند دوست و یا حتی چند همکار است که باسابقه عالی خودشون این فضا را برای شما ایجاد کرده اند که شما بتوانید به صورت خیلی دقیق تر به دنیایی که ثانیه ها در آن نفس می کشید به صورت کامل نگاه کنید و به صورت کامل بدانید که چگون از لحظه ها استفاد کنید. سوال اینجاست که این تولد در چه زمانی و به شیوه ای رخ داده؟ اگه بخوام دقیق بهتون بگم این تولد در بهمن سال 1399 اتفاق افتاده و با یک نظرسنجی خیلی بزرگ شروع شده تا فکر های خیلی هدفمند و پرقدرت... خلاصه که بخوام بهتون بگم این مجموعه داخل یک فضای مجازی قدرتمند بنا شده به نام تاسیامگ و برای هر یک از آجر های این بنا نفراتی زحمت کشید اند. به قول معروف آیند قابل پیش‌بینی نیست ولی سعی کنید در لحظه ها زندگی کنید. برای پایان کلام هم فقط یک چیز میگم همیشه یادتون باشه! بروز زندگی کنیم

 

 

شبکه‌های اجتماعی

مخاطبین تاسیامگ تنها به کسانی که از طریق وبسایت مطالب ما را دنبال می کنند، خلاصه نمی شود. مجموعه ی تاسیامگ از همان ابتدا با تمرکز بسیار بر روی شبکه های اجتماعی بنا نهاده شد و حالا پس از سال ها فعالیت، هزاران نفر مطالب متنوع تاسیامگ را در شبکه های مختلف دنبال می کنند. تولید محتوای منحصر به فرد برای هر شبکه و اهمیت به بازخورد مخاطبین، از عواملی هستند که مجموعه ی قدرتمند تاسیامگ در فضای مجازی را بنا نهاده اند.

 

تاسیامگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

خانواده تاسیامگ

 

 

لوگو

تاسیاگیم ₪

 

هدف اصلی تاسیاگیم سرگرم نگه داشتن تو و دادن اطلاعات ارزشمند راجع به بازی‌های ویدیویی، سینما و تلویزیون و همه نوع سرگرمی‌های باحال مثل کمیک بوک‌ها و بازی‌هایی هست که می‌تونی با دوستات دور هم بازی کنی. مطمئنیم که کلی ایده‌های باحال داری و می‌تونی بهمون کمک کنی تا در مورد چیزی که دوست داری محتوا تولید کنیم

اگه دوست داشتی که باهامون در تماس باشی برو به صفحه زیر چون اطلاعات تماس هست.

 

تماس با ما ₪

 

لوگو

تاسیامووی ₪

 

هدف اصلی تاسیامووی سرگرم نگه داشتن شما و خانواده های ایرانی است که در این بستر بتوانید لحظاتی در کنار هم همدیگر لحظاتی نه چندان شیرین و شاد داشته باشیم و در طرف دیگر هم بتوانیک که صنعت سینمای ایران را پایدار نگه داریم و به هنرمندان گرانبهای سرزمینمان هم کمک کنیم.

در تاسیامووی میتوانید فیلم و سریال های خارجی و ایرانی را رایگان تماشا کنید اما برخی از فیلم و سریال ها اشتراکی هستند.

 

اطلاعات بیشتر ₪

 

لوگو

تاسیامووی ₪

 

هدف اصلی تاسیاموزیک این است که شما هیچوقت پیر نشوید چون طبق پژوهش ها و شواهد موسیقی کاری با انسان میکند که دل انسان را تا حد بسیار زیاد شاد میکند و به قول معروف مثل نبات داخل چای هستش چون شیرینی به زندگی میبخشه خلاصه که شعار ما در تاسیاموزیک اینه که به صدای دلت گوش بده اگه تو هم دوست داری به صدای دلت گوش بدی بیا پیش ما چون ما هم از خودتیم.

 

منتظرتیم ₪