ازکی بههمراه کاربرانش به مردم زلزلهزده خوی کمک خواهند کرد.
کاربران ازکی با انتخاب نسخه الکترونیکی بیمهنامه خود میتوانند به مردم زلزلهزده خوی کمک کنند. این شرکت نیز به میزان مبلغ جمعشده از سوی کاربرانش، به مردم خوی کمک خواهد کرد.
به گزارش تاسیامگ و به نقل از روابط عمومی ازکی، وقوع زمینلرزه در «خوی» یک داغ دیگر به داغهایمان در این زمستان سخت اضافه کرد. از همان روز وقوع زمینلرزه خوی، ازکی و پرسنل آن تلاش کردند در حد توان خود به مردم زلزلهزده خوی کمک کنند و قدمهایی هرچند کوچک در این راه بردارند.
اما تجربه نشان داده است معمولاً پس از گذشت مدتی از وقوع حوادث ناگوار اینچنینی، متأسفانه مردم آن مناطق بهمرور فراموش میشوند و از میزان کمکها کاسته میشود. ازهمینرو، ازکی تصمیم گرفت در بازه زمانی طولانیتر به مردم خوی کمکرسانی کند و پس از پایان آن، مبلغ جمعآوریشده و نوع مصرف آن را بهطور شفاف در اختیار مردم قرار دهد.
کاربران ازکی چگونه میتوانند به مردم خوی کمک کنند؟
کاربران ازکی میتوانند در زمان خرید یا تمدید بیمهنامه شخص ثالث خود، پس از واردکردن مشخصات و انتخاب بیمه موردنظر، در صفحه «نحوه ارسال بیمهنامه» گزینه به «نسخه چاپی نیاز ندارم» را انتخاب کنند.
پس از انتخاب گزینه فوق، صفحه جدیدی در پایین همان صفحه با عنوان «انتقال هدیه» باز میشود. در توضیح این صفحه نوشته شده است: «میتوانید این مبلغ را برای خرید بعدی به کیف پول خود اضافه کنید یا به زلزلهزدگان خوی از طریق مؤسسه خیریه نیکان کمک کنید. بهازای هر کمک از سوی کاربران، ازکی نیز به همان اندازه کمک مالی انجام خواهد داد.»
کاربران ازکی با انتخاب گزینه «کمک مبلغ به زلزلهزدگان خوی» میتوانند هزینه 30 هزار تومان نسخه چاپی را برای کمک به زلزلهزدگان خوی اختصاص دهند. این مبلغ از طریق «مؤسسه خیریه نیکان» برای کمک به زلزلهدگان خوی صرف خواهد شد.
ازکی بهازای هر کمکی که از سوی کاربران به مردم خوی میشود، بهاندازه همان مبلغ مشارکت خواهد کرد. مبلغ اهداشده در اسفندماه تجمیع و طی یک پروسهای شفاف به خیریه نیکان انتقال داده و صرفاً برای کمک به مردم زلزلهزده خوی استفاده خواهد شد.
ازکی خود را متعهد دانسته است که اطلاعرسانیهای بعدی در این زمینه را بهطور شفاف به اطلاع کاربرانش برساند.